Thursday, January 15, 2009

Last night

Dimalam aku ke TK Gadong sama Alek, ia kan bali bodyspray and perfume tapi keakhiran sudah, Bugal Caca sama Kudik di TK sudah menunggu so inda jadi bali lah, biasalah time management buruk~ ;p ,batah ku inda jumpa Kuca sama Kudik makin kurus dorang ah inda plg makin alai cam biasa saja, HAHAHAHA! :D
Yatah lapas kami dari TK si Kuca membawa kami liat DVD di rumah nya iatah kami liat "The Exorcism Of Emily Rose" not bad lah movie nya berijap jua mun sudah ada orang malok aku bah!GANGSTER sudah tu orang atu! *peace Boon. Aku damam banarnya iatah masa dimalam liat DVD ah aku inda beranti berasin hehe si Azrin cakap aku pembawa virus and masa liat DVD ah aksi tembak-menembak sedang berlaku nasib jua inda bebau!
Habis liat DVD atu lapar cia parut ah!kan masak indomee kali inda jadi pasal besamut *sesiapun , plan B bli Nasi Katok Mama makan rumah si Kuca , dalam pukul 3 baru tah habis aku ending berabis dalam keta haha damam ku alum ku makan obat!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home